KiB w sieci

sobota, 3 grudnia 2016

Stosik listopadowy 2016

 
W tym roku musiałam być wyjątkowo grzeczna, bo Mikołaj mnie odwiedził jakoś troszkę szybciej... i zaskoczył mnie stosikiem nowinek, w które zamierzam się w najbliższych dniach zagłębić. 
Zanim przejdę do podsumowania listopada, stosik mikołajkowy zatem, który nie może się doczekać prezencji :)

Od góry idąc: 
- Igor Brejdygant - Paradoks 
- Jolanta Kosowska - Déjà vu
- Marcin Pełka - Chodzący we mgle
- Wojciech Gosek - Dziedzic i Nowe Imperium 
- Karolina Janowska - Opowieści Celtyckie. Cena Przywództwa  
- Monika Magoska-Suchar oraz Sylwia Dubielecka - Klątwa Przeznaczenia

Te dwie ostatnie pozycje to nowość, udostępniona mi dzięki uprzejmości wydawnictwa Novae Res :)

 
A skoro już Mikołaj się pochwalił, czas na
listopadowy przegląd dokonań, co popełniłam czytelniczo i jaką miałam o danej pozycji opinię... ;)
Pomijając moje chwile słabości, gdzie miałam i gorszy dzień i zdrowie mi czasem nie dopisywało, nie jest źle (przypominam, że cyfry przed nawiasami dotyczą wyzwania "100 książek w 2016 roku"!:)):











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz